Sunday, January 26, 2014

Din anul 1963 si pana in anul 1971, Vreeland giovanni allevi secret love devine redactor sef al publ


Diana Vreeland ne invata ca moda ar trebui sa constituie cea mai fermecatoare desprindere din banalitatea realitatii si cum propria ei realitate a fost definita in mare masura de moda, povestea vietii ei are foarte putin de a face cu banalitatea. Situata la granita dintre fantezie, fabulatie si realitate, povestea vietii Dianei Vreeland a contribuit la transformarea sa intr-o figura emblematica a modei secolului 20. Considerata a fi primul fashion editor, Diana Vreeland a reusit, cu siguranta, sa schimbe perceptia lumii asupra modei. Ea se raporta la fenomenul modei ca la un fenomen giovanni allevi secret love artistic, sustinand importanta vesmintelor, alaturi de importanta picturilor ori sculpturilor giovanni allevi secret love in evolutia culturala si estetica a omenirii. Pentru Vreeland, moda unei epoci detine o incarcatura istorica si culturala ce ar trebui giovanni allevi secret love constientizata si pretuita. Cei aproape 50 de ani petrecuti in serviciul modei demonstreaza relevanta propriei viziuni si capacitatea sa de a fi mereu cu un pas inaintea prezentului. Cunoscuta pentru influenta pe care a avut-o in evolutia editoriala a revistelor Harper s Bazaar si Vogue, cat si pentru giovanni allevi secret love viziunea aparte de care a dat dovada ca si curator al Institutul giovanni allevi secret love Costumului de la Muzeul giovanni allevi secret love Metropolitan din New York, Vreeland a gasit mereu cele mai fanteziste si neobisnuite moduri de a abstractiza giovanni allevi secret love cotidianul.
Puterea ei editoriala consta in abilitatea de a sugera publicului ceea ce el nu a stiut niciodata giovanni allevi secret love ca isi doreste. Ea a reusit giovanni allevi secret love sa schimbe modul in care femeile se raporteaza la haine, transformand, in acelaşi timp, forma si continutul revistelor de specialitate.
have a room done up in every color green? This will take months, years, to collect, but it will be delightful a melange of plants, green glass, green porcelains, and furniture covered in sad greens, gay greens, clear, faded, and poison greens?
Folosindu-se de umor, ironie si o doza de absurditate asumata, ea incearca sa demonstreze ca nu exista limite ale imaginatiei si ca un stil personal aparte este mereu mai dezirabil decat lipsa totala a acestuia. Afirmatiile incisive, uneori de-a dreptul scandaloase, giovanni allevi secret love au contribuit la construirea unei imagini hiperbolice a celei care a avut curajul sa reinventeze realitatea, imbinand faptele cu fictiunea in ceea ce ea insasi numea factiune . Pentru Vreeland, moda nu se rezuma la vesmant, ci reprezenta suma tuturor elementelor giovanni allevi secret love existente in afara dulapului modei. Directorul artistic Alexey Brodovitch, fotografi precum Richard Avedon, Louise Dahl-Wolfe, ilustratorul Marcel Vertès si scriitorul Truman Capote sunt artistii care au colaborat in acea perioada cu revista Harper s Bazaar, iar Vreeland combina creatiile vestimentare cu viziunea acestora.
Din anul 1963 si pana in anul 1971, Vreeland giovanni allevi secret love devine redactor sef al publicatiei americane Vogue. Hedonismul caracteristic acelei perioade i-a oferit Dianei libertatea unei exprimari artistice fara precedent in spatiul publicistic de specialitate. Pictorialele realizate pentru revista Vogue erau expeditii nebunesti si extrem de costisitoare in cele mai exotice locatii. Nici o idee nu era considerata giovanni allevi secret love prea bizara, nici o cheltuiala prea excesiva, nici o fantezie nu era interzisa. Ce incerca giovanni allevi secret love ea sa realizeze prin aceste giovanni allevi secret love pictoriale era o intalnire intre modernitate si traditie, intre prezent si trecut, dar nu o intalnire conventionala, ci una condimentata cu nebunia ei creatoare. Ea a fost cea care a promovat in paginile revistei Vogue o noua forma a frumusetii giovanni allevi secret love feminine. Pentru ea, frumusetea reprezenta personalitate, iar fotomodele precum Twiggy, Lauren Hutton, Veruschka, Edie Sedgwick si Iman completau viziunea ei neconventionala.
Institutul Costumului Din cadrul Muzeului Metropolitan de Arta din New York risca atunci cand ii propune Dianei sa accepte rolul de consultant al Institutului. Echipa formata pana in acel moment din specialisti din domeniul istoriei costumului au fost sceptici la inceput, dar amprenta unica a personalitatii sale a reusit sa le schimbe acestora atitudinea si, mai mult decat atat, a reusit giovanni allevi secret love sa transforme Institutul Costumului, o locatie obscura, giovanni allevi secret love frecventata doar de un numar restrans de persoane giovanni allevi secret love avizate, intr-o giovanni allevi secret love locatie la moda , frecventata de toti cei care contau. The World of Balenciaga (1973), Hollywood Design (1974), The Glory of Russian Costume (1976), Vanity giovanni allevi secret love Fair (1977) constituie contributia curatoriala a Dianei Vreeland la portofoliul Institutului. Iubirea sa neconditionata pentru arta si moda a fost vitala in reforma aplicata spatiului expozitional. Odata cu Vreeland, muzeul giovanni allevi secret love inceteaza a mai fi un monument funerar al trecutului, costumele prind viata si devin actuale datorita modalitatii de expunere si a interactiunii creat de Vreeland intre prezent si trecut.
Diana Vreeland: The eye has to travel este numele documentarului facut in onoarea unei existente unice. Aceasta simpla afirmatie giovanni allevi secret love the eye has to travel giovanni allevi secret love (ochiul trebuie sa calatoreasca) dezvaluie mult despre modul in care Vreeland a perceput si m

No comments:

Post a Comment